Thursday, November 5, 2009

Notaeil

semalam br tau Notaeil dah mati kelmarin
semalam gak aku tanam bangkainya
kesian...
semua salah aku
x belikan makanan baby utk dia
aku sangkakan dia mampu makan makanan dewasa
tp masa tgk dia makan
hati dah berdetik kena belikan makanan baby
tp ntah napa leka sejak dia sembuh
langsung x jenguk dia
2 3 kali je aku jenguk n bagi makan
berdosanya aku
ya Allah ampunkan lah dosa hambu-Mu ini

aku hanya merawat
bila sembuh aku biarkan saja
berdosa yg amat rsnya
menyesal yg teramat
x mampu nak ditebus
masih rasa bersalah di hati

kehilangan Tam masih lagi membuatkan aku mcm org gila
mengenang salah aku yg bawa dia ke kedai
ini plak kematian Notaeil
kejam sungguh aku ini

terbaru ada 6 ekor anak kucing dijumpai di kedai
aku jaga kesemua sekali
setiap hari belikan nasi dan ikan kembung goreng
moga kesemuanya selamat

ada seekor x pandai makan dan minum
susu Notaeil hari tu banyak lg
buatkan dlm botol susu
dan bagi dia minum mcm baby
yg lain2 alhamdulillah pandai makan

td plak dpt vitamin utk kucing secara percuma
customer kami 'Kak Ana' yg memberinya
dia dah x ada kucing lg sbb tu dia bg sbb dia tgk aku pelihara kucing
dan telah berjaya menyuapkan pada mulut2 7 ekor
7 ekor itu termasuk Chaq ibu angkat anak2 itu

Berbekas btl dlm hati dgn kematian Notaeil
Penyesalan yg xde kesudahan

No comments: