Sunday, July 11, 2010

Gelap

Ya, aku sudah gelap
hitam sudah kulit muka dan lengan
akibat berjemur sepanjang membanci
semalam dah beli garnier light
xtau la sesuai x
tp selama ni pakai apapun xde alahan
untuk muka je la
kulit bahagian lain sensitif plak pada sabun dan sebagainya

kak lina muka berbelak
ada 2 tone di mukanya
hehe...
pakai tudung memang begitula
aku yang tak pakai tudung
habis sampai ke leher gelap
Kak Lina siap gelak tgk belang kat leher bila pakai t-shirt yang longgar sedikit
huhuhu

x kisah la janji ada duit
nak menyimpan ni
nak kawin nanti kena pakai duit gak
mak bapa dah xde kena la usaha semua sendiri

No comments: