Thursday, December 30, 2010

Sangat Sensitif

Dari semalam sebenarnya
Aku cepat je terasa hati
Chat je pun aku leh nak tersentuh2 perasaan
Tp masih terkawal sensitiviti aku
Biasa normal je walaupun uzur
Sekali sekala dalam setahun memang akan ada moody yg melampau
Kak Lina dah biasa sangat patutnya
Tp arini dia dah jd mangsa angin aku
Puas la dia cakap
Aku hanya senyap tanpa sepatah kata
Sapa suh x jawab soalan aku dgn jawapan yg sepatutnya
Sekali xpe
Berkali2 yg buat angin yg ada kecik2 tu terus meletup
Cukup baik aku x melenting
Yana pun jd mangsa
Sapa suh sokong je kak lina tu
Memang xkan dengar la aku cakap pape
Perangai aku kalau marah dan sakit hati
Sejam ko cakap dgn aku
Sepatah perkataanpun kau xkan dgr dr aku
Bagi aku cool dulu
Jgn paksa2 aku berckp
Memang aku melenting
Notebook pun aku hentak td psl kak lina desak aku utk bercakap
Agak lama nak cool kan diri bila didesak
Aku jenis melenting bila dipaksa2
Meronta gak la nak lepaskan perasaan

Masih ada lg sikit sakit hati tu walaupun kak lina dah mnta maaf
Dah lama aku x angin ni
Sekali angin berjam gak nak sejukkan
Sakit dada dibuatnya


Written with iphone

No comments: