Sunday, March 11, 2012

Tak Sihat

Khamis malam Jumaat tido rumah kakak aku
Anak2 buah semua demam dan selsema
Tido lgsg x sempurna sbb anak buah melalak sepanjang malam
Jumaat jam 6 pg dh keluar dr rumah
Panaskan enjin kereta sementara tunggu kakak aku siap
6.30 mcm tu gerak ke LCCT
7.30 lebih kurang sampai ke LCCT
Terus gerak ke rumah kakak aku semula utk ambil motor ke tmpt keje
Jalan jam meroyan...
9.30 br sampai rumah kakak aku
10.15 baru smpai ke office
Kepala rasa sakit sangat
Buat keje dalam pressure sakit kepala
Daniel belanja makan utk birthday aku di Full House
Sambung bekerja dan menunggu waktu pulang
Sebelah malam sakit kepala tak hilang
Tido seawal jam 9 malam dan bangun seawal 5 pagi
Kepala rasa berat dan bengal
Selsema sudah menjelma
Terus sediakan training agenda
Kira duit syiling yg terkumpul
Jam 8.30 terus ke rumah Nor Taman Koperasi Polis
Balong direct kesana
Tunggu dan lihat Balong trace electric problem
Pergi beli barang utk elektrik and pipe
Tunggu lagi they all siapkan kerja
Keluar lg beli barang utk paip
Dan belikan makanan untuk Balong dan Abg Shah
Kembali jd penunggu setia
Beli lg barang utk paip yg Balong lupa
Menunggu lagi dan meminta izin untuk pulang jam 4 petang lebih kurang
Sampai rumah rasa nak pengsan
Saya sangat tak sihat
Muntah dan terus tido
Jangan demam sudah
Isnin nk kena train new admin n new sales
Selasa plak nak attain ePermit training
Doakan saya sihat sentiasa
Aminn

No comments: