Sunday, September 29, 2013

Badminton

Dah bermula main badminton
After a long break
Patah tangan main gak
Walaupun tgn bersimen
Pastu cuti sebab puasa n raya
Last week dah start semula
Semoga sentiasa sihat hendaknya

Last week berjaya ajak kak lina main badminton sama2
Aku masih main tgn kiri
Cuba juga main tgn kanan
Tapi pergelangan tangan sangat sakit
Maybe sebab retak teruk
Disebabkan retak dikiri kanan bertembung la tangan aku patah
Semoga cepat sembuh

Kak lina ckp power gak aku main walaupun tgn kiri
Maybe sebab sepanjang tgn bersimen aku dh ajar main dgn tgn kiri
Mula2 dulu lenguh gak
Pukulpun lembik
Sekarang Alhamdulillah
Practise make perfect
So amalkan selalu

Esok kak lina ada sport day
Dia main badminton beregu lelaki dan perempuan
So kira last week training n malam ni final training
Aku dh ajar sikit kedudukan mcm mana
Pastu service macam mana
Dapat point mcm mana
So esok xdela dia tercengang2 kena duduk belah mana masa service

Nak tido
Sangat mengantuk

No comments: