Monday, November 11, 2013

Rindu = Sedih

Semalam semasa solat Zuhur
Hati terasa amat sedih
Selesai solat
Terasa rindu yang amat
Tersedu sedan aku menangis
Mengadu nasib pd yg Esa

Agak lama juga hiba tu nak hilang
Sampai akhirnya aku memaksa diri utk bersiap
Kalau duduk sorang lagi mungkin berlanjutan
Maka aku terus kerumah kak lina
Membantu apa yg patut
Majlis 2 minggu aje lg

Kenapa sayang sgt aku pd Suraya?
Sampai sedih melampau?
Bermimpi pasal suraya last week
Kami berbicara dan saling memaafkan
Kemudian bermimpi kak lina pula menceritakan perihal Suraya 
Semua mimpi berkaitan Suraya
Apa petandanya?

Ikutkan kami baru mengenali 2-3 bulan dlm kondisi yg boleh dikatakan rapat
Sebelum aku patah just tegur gitu2 aje
After come back tu baru mula berkawan
Ada satu rasa dihati
Ingin mengenali lebih rapat
Hanya Allah yg tahu apa yg tersirat

Semoga terjalin semula persahabatan kami
Aminn ya Allah

No comments: