Friday, April 18, 2014

Jam vs Bag

Sepetang bersama kakak aku Nor
'Ani (refer to my SIL) cakap dgn akak, ima beli jam harga seribu lebih. Akak cakap, dari abis beli jam beribu baik beli beg. Pastu Ani jawab 'kau beg, dia jam... Sama je'

Aku hanya gelak
Memang sangat betul
Aku memang suka jam
Dan kakak aku suka beg
Beg dia memang la berlambak dan mahal2
Sedangkan jam aku x banyak dan sekitar harga ratus2 aje
Baru ni la merasa jam harga seribu lebih
Itupun Kak Lina yang hadiahkan

Simple je design ni... Komen Nor pd jam aku

Bagi aku... Dah cukup cantik sebab aku x suka yang crowded
Yang penting kak Lina yg pilihkan dan aku memang suka sangat
Selama ni memang kak Lina la pilih baju ke seluar ke jam ke... 
Soma benda pun dia tlg pilih tp aku buat la keputusan yg mana aku nak
Tak cantik ke jam ni? 


No comments: