Wednesday, April 16, 2014

Nazar

Yang sebenarnya aku berpuasa Nazar dari hari Isnin
Tapi aku hanya maklumkan puasa sebab xde kawan nak lunch
Ya Allah sadisnya life dekat office sekarang
Huhu
Dipulaukan oleh semua kaum melayu dalam team sendiri amatlah sakit
Apa punca pun aku xtau
Dari elok2 bercakap dah membisu semuanya
Bermula dr seorang ke seorang
Paling ajaib kwn baik sendiripun terjebak sama
Mungkin aku ni jahat sangat atau menjengkelkan dorang
Tapi tak salah menegur apa yg patut diubah

Hampir setahun dah bermasam muka dgn Suraya
Dan hampir setahun juga lah team aku pulaukan diri aku ni
Semoga Allah permudahkan segalanya

Btw, boleh ke puasa nazar utk mendapat apa yg kita nak?
Biasa puasa nazar bila dah dapat apa yg dihajati kan?
Tapi rasa boleh sebab dulu ms Yusuf kritikal, bangah puasa 3 hari minta anak dia selamat. 
Alhamdulillah Yusuf selamat dgn izin Allah

Puasa x salah rasanya bahkan berpahala
Semoga apa yg dihajati tercapai
Semoga Allah memperkenankan permintaan aku
Aminn

No comments: