Sunday, June 15, 2014

Sweet moment

Last week masa celebrate birthday Qistina
Azhad 'kenapa makcu baru balik'
Memahami apa yg cuba disampaikan
Aku jawab balik
'Makcu kan duduk rumah lain. Makcu kerja... Bila cuti baru makcu dtg'

Soalan Azhad sebenarnya...
Kenapa makcu baru dtg sedangkan Azhad dah byk hari kt rumah nenek

Tak sangka Azhad ingat kt aku
Bukan kerap berjumpa
Along sekeluarga tinggal di Batu Pahat
Sesekali aje jumpa dan xdela mesra sangat
Cuma mungkin sebab aku rajin layan dia kadang2 tu

Budak2 ni ingatan sangat bagus pada orang yg berbuat baik atau jahat
So simpan la memori yg indah aje utk dorg
Supaya dimasa akan dtg
Kasih sayang itu akan sentiasa mekar
Aku lebih mesra dgn anak2 buah kak lina berbanding anak buah aku sendiri
Walaupun aku sebenar garang jugak dgn dorg

Weird
Kuasa Allah

No comments: