Sunday, July 13, 2014

One Utama

Semalam bawa kak ani ke one utama
First time pergi tanpa kak lina
Agak blur blur alam jugak bila jalan n pusing2
Time nak balik dah blur arah mana
Tapi xkan sesat la kalau dalam mall
Jumpa gak jalan

Kak Ani first time kesana
Aku saja ajak sebab dia nak beli kasut
Memang banyak butik
Tapi kasut tinggi2 sangat

Aku hanya beli sehelai kemeja kerja uniqlo
Baju kerja?
Bukan org shopping utk raya ke?
Well.. Dalam almari ada 3 helai ke 4 helai ntah baju baru x pakai2
Beli aje tp x pakai xtau la nak buat apa
Tapi beli gak sehelai kemeja PDI warna peach
Saja beli kaler yg xde dlm almari
Bukan utk raya tp beli utk jalan

Kena stop beli kemeja rasanya
Kena beli tshirt pula
Tshirt yg ada semua stok besar2
Kemeja dah berlambak
Tapi asal keluar pakai tshirt hard rock man aje
Hard rock ladies dah terperuk aje
Hard rock man senang and simple
Pakai selipar je bila jalan
So buat apa beli kemeja?
Sebab kemeja look smart and casual
Huhu

Mencari kasut kerja baru jugak sebenarnya
Walaupun boots tu baru jugak belinya
Dalam 4 bulan rasanya
Tapi saja nak tambah stok kasut kerja
Aku jenis setahun beli satu kasut pakai sampai lunyai
So tu la kasut kerja tu la kasut kalau nak jalan lawa sikit berkemeja ke apa
Kasut jalan betul2 memang xde
Selipar je yg ada pun

Kena start asingkan
Utk kerja yg ini
Utk jalan yg ini

Btw... Semalam ekon kancil rosak balik
Apa kes habis dekat rm700 tp pakai seminggu dah rosak?
Resit plak aku dah buang
Adoiii
Ini masalah aku
Semua resit suka buang
Kan dah susah camni nak anta repair balik
Mungkin akan rabak lagi skali

Apa la nasib

No comments: