Sunday, April 26, 2015

Gangguan

Selepas balik jogging
Disebabkan tengkuk sakit sangat sebab mengira coins semalam
Dapat rm400 setelah sekian lama menyimpan
Dan dapat juga sakit sebab menunduk utk mengira
Aku menidurkan diri
Terjaga tiba2 rasa mata x boleh dibuka
Aku sedar ada sesuatu dekat dengan aku
Aku tnya 'siapa?'
Sambil tangan meraba
Tiba2 tangan aku kena gigit
Disebabkan xleh buka mata
Tangan kanan mencari2 Adelle sambil memanggil Adelle
'Adelle... Adelle'
Tiba2 makhluk tu lepaskan gigitan dan terus mata boleh dibuka
Terus cari Adelle
Eh ada kat kaki tido
Siapa gigit aku?
Dan kenapa mata x dpt buka walaupun dipaksa dengan tangan?
Terus amik hp pasang ayat Ruqyah
Siang buta pun ada benda ngacau ke
Allah hu Akbar

Ni mata kiri membengkak tiba2
Dah pandangan sepet je rasa
Ye tau mata aku sepet tp xlah seteruk sekarang

Moga aku dilindungi Allah dari segala perkara memudaratkan
Aminn

No comments: