Wednesday, June 10, 2015

Taman Negara

Alhamdulillah
Tercapai gak hajat nak ke Taman Negara
Aku sukakan percutian ke kawasan hutan2
Laut tak suka
Activity bersama adik bradik
Memang de-stressed session betul

First day activity boat shooting
On the way ke visit orang asli
Boat shooting memang best
Macam nak terbalik boat rasanya
Basah lencun soma 



Visit orang asli
Dorang ni kaum perempuan sangat pemalu
Walaupun dah ramai pelancong yang datang

Masa aku bagi biskut dekat anak2 orang asli
Dorang malu n siap lari
Pastu dengar anak dia nangis
Aku masuk pondok dia
Hulur biskut kt anak dia
Nangis bagai nak rak
Bapa dia tarik tangan anak dia terima biskut aku bagi
Dapat biskut terus senyap
Alahai kesiannya
Jeles kot tengok yang lelain dapat
Aku bukan perasan dia ada dalam tu


Dorang ni pemalu sangat
Susah nak ajak bergambar


Malam ada night track
Tapi xde gambar pasal gelap gelita
Semua bawa celait (lampu picit)
Celait tu ayat arwah wan aku
Haha

The next day jungle track
Ada canopy walk
Waahh memang mendebarkan
Canopy walk 300 meter aje
Sebab 270 meter lagi tutup 
Struktur pokok yang x kukuh punca ditutup 270 meter tu
Tapi 300 meterpun semput weh
Dengan bergoyang2 
Atas puncak pokok ok



No comments: