Tuesday, August 25, 2015

Travelling

Keseronokkan sesuatu perjalanan bergantung pada siapa disisi kita
Aku tak rasa happy tahun lepas 
Europe trip terasa hambar
Aku hanya betul2 happy masa jumpa abang Somad di Eindhoven
Ya Allah masa tu xtau nak cakap
Bahagia betul hati
Dan jumpa Sohasini di London
Kawan seperjalanan kesekolah

Selebihnya aku hanya mengikut rentak kaki berjalan
Dengan perselisihan faham dengan rakan travel
Seikhlasnya
Travel la dengan orang yang kita tak kenal
InsyaAllah travelling tu akan jadi lebih menarik

Turkey trip
Pada mulanya aku was was juga
Either the trip will be fun or sama macam europe trip
Memendam rasa
Tapi ada jugak la terasa dihati sepanjang turkey trip
Bila adik2 keluar je bilik langsung x inform
Kita balik tengok tinggal beg kita je
A bit silent masa tu
Sebab kalau marah aku akan diam
Kalau cakap nanti rosak pulak trip tu
Rasa tu je kot aku terasa
Selebihnya aku malas amik tau

For me...
They all masih adik2
Xpela... Soon or later they will know
How to appreciate/respect people
Azeeza and Suri tau aku pissed off masa tu
Azeeza tanya 'dorang x bgtau ke?'
Aku hanya senyum n geleng sambil cakap
'Xpela, budak2 lagi'

Thats the only one time aku marah rasanya
So dari Konya nak ke Antalya aku cuba control mood aku
Faten ajak bergambar dgn Mezlud ke apa nama tu
Pun aku tolak
Sebab sangat2 pissed off masa tu
Dalam bas paksa gak diri cakap itu ini
Sebab kalau aku teruskan diam
Mood akan terus swing
Kalau marah aku boleh control to be natural
Tapi kalau merajuk
Sorry la...
Berkurun nak pujuk
Kesian kak lina tahan dengan rajuk aku 
Haha

Overall...
2 trip terpanjang selama hidup ni
Europe is ok
Turkey is super excited

Semoga travelling akan datang lebih interesting
Aminn


No comments: