Thursday, October 29, 2015

Cabaran

Since september 2015
Kak lina maklumkan
'Akak setiap duit rm5 baru akak dapat akak simpan, im buatlah macam tu. Sebab bila macam xde duit tu senang la nanti.'
Dan aku pun cuba amalkan
Aku buat setiap rm20, rm5 dan rm1
Rm1 untuk tukar dengan Nor nanti
Rm20&rm5 untuk travelling and emergency
Setakat ni dah 800 kot menyimpan
Kalau x buat mcm tu mmg xkan dpt menyimpan

Cabaran ialah ko terpaksa budget bila menyimpan mcm tu
Makna kata kena ikat perut

No comments: