Wednesday, January 27, 2016

Rezeki kami

Harini
Nekad beli semula ticket
Haritu tersilap beli one way je
Rupanya beli pegi mmg murah
Beli balik ya Allah mahalnya
So aku kira burn je la ticket tu
Walaupun hrga rm160
Tapi untuk beli balik ke KL je dh cecah dalam 500
So
Aku beli multicity
Baru rm330 macam tu

Ni pun decide during lunch hour kak lina
Nasib dia reply
Rupanya promo last arini
Nor pun nak ikut katanya
Masa nak belikan petang tu passport nor kt umah
So kena tunggu dia balik

Malam aku remind passport jangan lupa
Memang dah rezeki Allah bagi
Elok je aku buka website MAS
Tinggal 4 minit lagi sebelum promo end
Secepat kilat la book
Nasib double check date
Terpilih date aku balik dari Terengganu mula2
Tukar date buat payment
Alhamdulillah sempat

Dapat la kami bertiga bercuti bersama lagi
Lepas book ticket nor
Tengok harga dah dekat rm700
Lebih mahal dari harga aku beli dua ticket aku and kak lina
Syukur pada-Mu ya Allah

Insurans nanti beli axa punya
Allah memberi gerak hati
Moga percutian ke Cambodia nanti
Mampu memberi keinsafan pada aku

Aminn ya Allah

No comments: