Wednesday, June 8, 2016

Demam

Sabtu Ahad ke Taiping
Jumaat dah mula rasa x sihat
Sabtu selsema bermula
Demam dah mula 
Ahad makin teruk

Niat dihati ke Taiping nak lawat Raziq
Dah jadi x seronok sebab demam selsema
Bertambah teruk bila salah makan
Food poisoning
Sabtu malam makan kat Pekan Taiping
Yong tau foo, char koey teow and 2 batang satay

Lepasni aku x berani food hunting lagi dah
Maybe sebab siang tu aku makan spageti carbonara cheesy
3 days before that pun langsung x makan nasi
So perut menjadi semakin sensitif

Isnin patut Annual Leave dah jadi cuti sakit
Selasa minta MC pula
Rabu kerja rasa nak pengsan
Tapi gagahkan
Alhamdulillah semakin sihat
X pernah sakit selama 3-4 hari
First time la
Sampai 7 jenis ubat dapat

Masa Ahad tu aku dah melepet
Tapi Nor ni pantang masuk shopping mall
Boleh plak asik tanya
'Awak x larat betul ke?'
Ayoo.. Aku mana penah nak menipu
Kalau x larat memang betul2 x larat
Punya la lama tunggu shopping sampai kejap2 melepet kat lantai2 mall tu
Hilang dah malu sebab sangat x larat

Balik dah sampai KL
Nor ajak makan ayam penyet
Boleh plak dia borak dengan pekerja situ punja lama
Aku dah x keruan

Sampai umah
Muntah balik soma apa aku makan

Haish....





No comments: