Wednesday, August 10, 2016

Day 2 Adelle is missing

9th August 2016, 1.20am
Adelle keluar macam biasa
Aku masuk rumah dan tutup pintu tapi x kunci
Sebab ada kucing bising suka masuk
Biasa 2-3 minit aje Adelle keluar
Lepastu dia akan masuk sendiri
Allah nak bagi aku rasa
Selalu sangat saja kurung Adelle kat luar bila dia degil xnak masuk
Bila ada ko main2 kan dia
Bila hilang terus macam ni
Baru nak menggelaba
Ya Allah
Bantulah hamba-Mu ini
Tolonglah pulangkan Adelle
Aku terasa2 seperti dia ada

Naik katil sedia untuk tido
Terasa Adelle naik nak tido sama
Tengok tv terasa Adelle ada kat depan tv macam biasa
Jalan2 dalam rumah terasa Adelle keliling kat kaki
Masuk bilik air terasa Adelle berebut lari kejar
Too many memories

Aku syak Adelle diculik
Sebab aku dengar orang bergegas tutup pintu n tarik grill
Hati x sedap
Aku terus tinjau keluar
Panggil2 Adelle xde
Uwaaaa

Rayau tingkat 2-4
Panggil2 Adelle
X dengar
Adelle suara sangat halus
Semoga aku dipertemukan semula dengan Adelle
Dalam dia berkeadaan sihat

Adelle cerewet makan
Apa la dia makan agaknya


No comments: