Tuesday, September 13, 2016

Migraine

Nak kata kerap kena
X pula
Tapi selalu
Semalam start sakit kepala masa system problem
Leads xde
So aku kena diskas dgn Wai Fun dan Jimmy apa tindakan yg perlu dilakukan
Contacted IT dan aku dah emailkan to all regarding order access limitation untuk setiap bookers
Step by step untuk dorang submit individually how to get the access
Some boleh book UK, some cannot
Ada boleh book Netherlands ada yang x boleh
And so on
Alhamdulillah
Right before midnight system back to normal

Tapi masa tu memang kepala aku dah berdenyut
Nak kata stress dengan system bukan
Cuma aku agak serabut nak clearkan request orang lain
Nak kena cek order dorang
Sebab dorang xde access
Aku sorang je ada
So sebab Wai Fun xleh proceed order
Aku cek one by one and found exceed EOS
Nasib la aku double cek, kalau dia proceed memang masuk escalation la
Nasib gak dia xde access untuk UK semalam
Allah jadikan sesuatu tu bersebabkan

Kalau bukan sebab Wai Fun xleh proceed to book
Sah2 order dah salah booked
Maka nikmat Tuhan mana lagi kamu dustakan?
Perancangan Allah itu yang terbaik

Back to migraine 
Pagi ni makan roti sekeping
Minum air coklat sewacan kecil
Makan ubat migraine yang paling kuat
Harap by afternoon dah ok
By hook or by crook kena kerja
Sebab x cukup orang
Ya Allah
Sembuhkanlah aku dari segala jenis penyakit dan jauhilah aku dari sebarang penyakit yang memudaratkan
Amiinn

No comments: