Wednesday, September 21, 2016

Vaksin

Fikir berpuluh kali untuk bawa Adelle vaksin
Aku dah jadi fobia nak bawa kucing injection
Lepas kes kitty
Aku bawa pegi klinik
Doktor inject
Balik dari klinik terus lumpuh
Bawa klinik lain
Doktor cakap saraf tunjang dia ni kena cucuk
Allah
Berdosa rasa
Sampai harini
Penyesalan tu x sudah
Menyesal bawa ke klinik yang ntah apa2 tu
Berbulan2 kitty terseksa sakit
Bagi makan makanan hancur
Kena suap pakai shringe
Allah
Terseksanya dia

Ya Allah ampunkan dosa aku atas terseksanya kitty

Adelle akhirnya divaksin
Aku pantau terus dari lepas kena cucuk sampai rumah
Doktor cakap akan kurang aktif untuk 2-3 days
Kalau masih x aktif n x selera makan after 3 days kena bawa follow up
Alhamdulillah nampak aktif
Gigit2 macam biasa

Allah
X sanggup rasa kehilangan Adelle
Dia la teman aku sepanjang 3 tahun ni
Alhamdulillah Adelle sihat
Cuma cerewet bab makan sampai berat turun

Evo dah tutup kilang
Adelle x selera food lain
Doktor dah bagi tester pack royal canin
Macam biasa
Memang dia xnak

Harap supplement booster untuk selera Adelle akan membantu Adelle berselera untuk makan apa saja 
Aminn

No comments: