Saturday, September 17, 2016

Vomit

Almost 3am
Terbangun sebab rasa x selesa
Perut rasa something
Tekap mulut sebab rasa nak muntah
Cuba baring balik
Tapi rasa lain macam
Terus lari ke toilet
2x muntah...
Sekali kat toilet kecik
Sekali kat bilik air
Cuba baring lagi
Ke toilet lagi
Membuang 2x
Muntah lagi 3x
Kat sink dapur pulak
Allah
Kenapa ni?
Terus kira last makan kul bape
Sebab aku akan food poisoining after 5 hours macam tu
Last makan around 10pm kt kedai mamak Thaqwa Sri Gombak tu
Muntah dah dekat kul 3 pagi
Memang sah la

Rasanya sebab cili x cukup masak
Ikutkan kalau pedas xdelah sampai aku xleh habiskan
Walhal dah order xnak pedas
Makan nasi goreng ayam je pun

Afiqah makan nan cheese
Nurin makan megi goreng
Iwan makan roti canai banjir dengan roti telur banjir
Dorang ok xde pape

Perut aku memang sangat sensitif
Salah makan memang cepat la meragam
Sapu minyak angin
Minum air suam yang panas
Sampai perut betul2 rasa better
Pastu terus tido

Tanya Afiqah
'Kakak x pelik ke tengok makcu ulang alik toilet?'
'Pelik gak. Ingatkan makcu mimpi ke apa'
Apa daa anak buah aku ni
Actually dia x penah tengok aku x sihat
Paling teruk pun masa balik dari Taiping
Tapi dia tengok aku masih boleh senyum melawak soma
Memang melepet masa tu
Tapi masih gagahkan diri basuh baju soma
Aku memang selalu memaksa diri

Sakit pun kerja
Sakit pun usaha uruskan semua sendiri
Sakit pun pegi klinik sendiri 
Teruk macam mana pun pegi sendiri
Hidup sendiri macam ni la

Harap perut semakin sihat
Masih rasa x sihat penuh ni
Pedih sentiasa









No comments: