Monday, January 2, 2017

New year

2017 
2nd day
Lepak rumah je

Semalam
1st January
During lunch hour
Anna whatsapp ajak makan makanan korea
Dah sah2 aku tolak
Sebab memang xleh masuk tekak

Then Anna ajak pegi putrajaya
Sempena lampu 2016
5.30 berkumpul rumah Anna
Maka satu kereta dengan Rihanah, Anna dan Huda
One more kawan diaorang nama apa semalam dah lupa
Mas kalau x silap 
Ex-ssi rupanya

Interesting jugak la lampu 2016
Ada glow in the dark section
Pokok berlampu2
Beca dihias lampu
Bangunan Istana Kehakiman jd pentas
Lampu berentak berinovasi ntah apa nama
But i had seen before in Konya
Better Konya punya performance compare to last night
Tapi anak Malaysia yg buat tu
Kira impressive jugak
Pertandingan
Ada 3-4 lampu tu
The first one paling aku suka
Subhanallah punya kreatif
Masjid2 yg dilampukan

Had half day fun with them
Aku xde kawan
Ada sahabatpun dah melupakan aku bila Allah bagi dia kesenangan
So kalau anna x ajak 
Atau nor kakak aku x ajak kemana2
Maka duduk rumah je la

Sometimes rasa bosan
Dulu ada je aktiviti
Keluar dengan kak lina 
Lepak dengan dia
Buat benda2 yg ntah apa2
So much fun
Tapi...
Tu la
Dia dah senang
X perlukan pertolongan atau perlukan aku sebagai kawan atau sahabat lagi dah
Makanya
Stay la lond ranger sampai bila2
Selagi Allah x temukan jodoh
Hakhak

Aku redha 
Walaupun hati sedikit kecewa
Semoga dia bahagia dengan kesenangan yg Allah bagi
Semoga kesenangan dia kekal dan mampu bahagiakan diri dia dan keluarga dia

I'm 34 this year
Allah
Pantas sangat masa berlalu
Sampai bila agaknya ada kudrat untuk teruskan kehidupan
Semoga Allah sentiasa memberikan aku kesihatan yg baik
Aminn

No comments: