Saturday, May 13, 2017

Luahan rasa

Sejujurnya
Kalau tengok GGV
Aku prefer tengok seorang diri
Bila menangis x malu kiranya 😂

Harini sungguh teresak2
Hafiz Hamidun bawa lagu ayah dan ibu
Which aku sangat rindukan arwah mak
Aku terlalu rapat dan manja dengan mak
Sejak mak meninggal 17th August 2005
Aku x pernah nak celebrate raya macam dulu
Last year pun aku x beli langsung baju raya
Tahun2 sebelum tu kakak aku yang sibuk belikan or ada la aku beli sendiri
Tahun ni pun aku x rasa nak celebrate

Tambahan aku dah xde kak lina
Dia sejak ada kereta langsung x perlukan aku
Kalau dulu raya mesti dia ajak raya sama
Tahun ni?
Entah la... x peduli dah aku

Maka tahun ni raya sorang2 tanpa ada sesiapa
Even pernah je raya sorang kat rumah
Pegi kubur sorang
Macam tu la kalau yang lain semua dah kahwin dan x ingat kat adik bongsu dorang
Kakak aku memang tiap2 tahun akan tanya raya mana
Aku je x berapa selesa dengan abg ipar
Tapi kalau dia nak pergi seremban memang dia ajak
Tu je la lokasi aku beraya
Rumah mak teh

Tahun ni mungkin x beraya rumah mama
Kalau datang pun bila kak lina xde
Aku memang xnak bertembung dengan dia
Aku xnak ada ackward moment 
Aku sangat2 terasa hati
Dulu masa xde kereta
Aku la teman dia kesana kemari
Dah ada kereta
Janji nak ajak keluar pun x ditepati
Pantang la aku orang menipu
Cakap je x suka aku ada bila dia berkumpul adik beradik n sepupu
Kan senang cerita
Mungkin kecik hati mula2 tapi akan sedar diri
Dari dia menipu nak ajak tapi tiba2 dah keluar senyap2

Aku dah lali hidup tanpa sesiapa
Sekarang sabtu ahad duduk rumah je
Kalau kakak aku x ajak keluar memang memerap la
Sekarang jarang keluar sebab kakak aku tiap2 minggu balik rumah dia kat semenyih
Tahun ni baru sekali ke dua kali je keluar dengan dia
Dan kalau anna x ajak keluar
Memang x kemana
Boleh kira la tahun ni berapa kali je keluar on weekend
Hikmahnya
Boleh jimat duit 🤣

Sekian luahan perasaan 😆

No comments: