Monday, June 5, 2017

Outing

For almost a year
Aku ikut sangat rasa hati
Pemergian balong pulang kehadrat Ilahi
Merentap jiwa aku
Membuatkan aku xnak kehilangan orang2 yang aku sayang
Aku buang segala rasa sakit hati mahupun kecik hati
Aku ajak kak lina keluar sabtu aritu ke one utama
Teman anak2 buah shopping baju raya
Mesti pelik mama dan yang lain
Secara tiba2 aku wujud semula ke rumah mereka
Aku rasa x perlu aku terangkan apa2
Masing2 memahami satu sama lain

Dalam tempoh beberapa jam keluar
Aku share what happen in my life sepanjang kitorg x jumpa dan berhubung
Dan kak lina share the same thing with me
Tidak kekok
Sebab sebenarnya
Aku sangat rindukan kemesraan kami
Alhamdulillah Allah permudahkan

Semoga Allah memberikan kami kesihatan yang sempurna agar dapat kami menambahkan lagi amalan dan keimanan kami pd-Nya
Syukur pada-Mu ya Allah

No comments: